Periodisk Fasta

Japp. i 2-3 veckor har jag kört på periodisk fasta. Jag äter endast mellan kl 12-20. Jag märker skillnad både i dämpat sug efter sötsaker och i att jag håller mig mätt bättre. Jag har brännt en del kilo till sedan sist och vad jag tror är det bara fett, för jag har blivit starkare på gymmet samt så ser det inte ut i spegeln som att jag brännt muskler, tvärtom.

Jag väger idag 71.6 och tror att jag är nöjd med fettprocenten vid 69-70kg.
 
   
 
 
 
 
Drar jag ner fettet litagrann så syns rutorna rätt bra! Haha. Nästan vem som helst kan se ut att ha magrutor på bild. Det är bara att ha rätt teknik. Tex dra ner fettet, kameravinkel,ljus och pump. Jag tänkte jämföra lite som ett t.ex. De två första fotona var från 11 tiden häromdagen när jag hade fastat i 13 timmar. Då var det dock ljust ute och hade inte tränat på nästan ett dygn (tränar runt13.00) så det var inga skuggor eller pump. Men jag drar ju ner fettet väldigt och oh yeah...jag har plötsligt mycket synligare rutor!

På den stora bilden är ju ett mer normalt foto dock så har jag synligare muskler och dessutom har en jäkla massa ådror(låter vidrigt) som inte synts så tydligt förr dykt upp. Kameran sög och kunde inte fokusera sen jag sträckte mig lite bakåt men endå, det blir stor skillnad än de två första bilderna. Tänk på det när ni ser foton med magrutor, hur mörka bilderna oftast eller att de är i svartvit, nästan alla som söker uppmärksamhet med magrutor fuskar med kameran, haha. Det kan bli riktigt stor skillnad!

Själv tar jag en del foton men det är för att jag älskar träning och vill se min utveckling. Det är jäkligt sällan jag lägger ut foton där jag är ute efter respons. Om jag söker respons är det för mitt hårda arbete som vännerna vet att jag lägger ner på både kost och träning. Det är klart att man är stolt om man lyckats nå ett mål, kvittar vad det gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0