sjuker 6/2

Tjabba. Nu var det lite mer än en vecka sedan jag skrev sist. Det har inte funnits så mycket energi o något att skriva om egentligen för att jag har varit lita sjuk och inte kunnat träna då. Man märker direkt så slö man blivit bara på de dagarna. knappt haft energi att gå till gymmet. Men bara att ta sig i kragen o dra dit, så kommer energin tillbaka så småningom. Körde både igår och idag kondition intervall 50 min. Så att jag inte slänger in mig i styrka direkt. Men imorrn, då jäklar.  Ska nu ladda en stor jäkla omelett som jag tänkt trycka i mig 2 timmar innan, go!!

Har även beställt en produkt jag testat en gång innan, som smakade väldigt bra o fungerade suveränt! "Loading drink xtreme". Bra att ha något sådant nu när jag behöver extra energi när schemat i styrka börjar bli tufft och när man gått långa dagar i skola (pluggar fulltid på folkhögskola).

Det var allt för nu. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0