söndagsmys!

igår så hade jag och mina kära vän en väldigt mysig söndag.
vi lagade god middag tillsammans och så en god efterrätt efter det.
lita film och tv-spel var ju inte fel heller. redig grabbakväll!

varmrätten blev:
smörstekta champinjoner med lök, S&P, basilika.
kycklingfilé
Potatisgratäng
sen hade vi vid sidan om géle och bearniesås


efterrätt: vaniljglass med persika halvor



vi är män, vi har stora portioner.

efter vi ätit och tittat på film samtidigt så skulle vi spela tv spel. och trötta och mätta blev vi, och det innebär att man skrattar en del!


fess ville spela james bond-golden eye. och då skulle han vara snittsig och sikta på mig med sin pistol av fingrar och säga "golden gun" som pistolen heter som man dör på ett skott av. och så säger han "golden eye" istället. och då kan jag inte sluta garva hahaha!
kul var det när man var där iallafall!

ps:ni får nog skruva upp för att höra vad fessmän säger.



sen filma jag igen efter lite tjat om att fess skulle visa hur han slickar haha!
han kommer nog inte gilla att jag lägger ut denna.. HAHA skit i det!


jag pallar inte hur han sätter sig som en snäll liten pojke och lér den sista sekunden av filmen! Haha
Gutten art!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0